U R my Everythings

|

Today is your sweet birth day and U R in million. Let me record my pure love in my humble blog. I saw your face amongst the angels, you're so beautiful and purely beautiful. Your jovial character and friendliness attracts me. The beautifulness derives from your white clean heart and your positive mind, reflexes the true light of love and kindness. Luv, every time you are near I feel I like in heaven, feeling high, I don’t want to let you go luv: you are the one that I need tonight: I need to hold you tight: I don’t want to run away: I don’t want to be alone: if possible, I want to die in your arms: You are forever my love. You are my every thing.I will always love you. May Allah swt give His blessing to you and us always.
Dealova:Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidur mu:Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin kau rindu:Kerana langkah merapuh tanpa dirimu:Kerana hati telah letih:Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh:Aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memuja mu: Tanpa mu sepi nya waktu merantai hati:Bayang mu seakan akan: Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rindu ku padamu:Seperti udara yang ku hela kau selalu ada:Hanya diri mu yang bisa membuat ku tenang:Tanpa dirimu aku merasa hilang: Dan sepi:Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rindu ku padamu:Seperti udara yang ku hela kau selalu ada:Sayang ku.
Dari Sinar mata:Keunggulan cinta dari sinar mata yang bergelora: Hati ditaman berbunga satu impian satu harapan, sudah pasti ada sebaliknya satu rahsia: Engkau dimata ku adalah cahaya perjalanan ku, terang menyuluh segala yang tersembunyi, lama ku cari, sudah pasti ada jawapan nya kemungkinan ini: Datang hampir senja sedang aku merangkak dan kehausan cinta itu, kau hulur tangan mu membawa ku ke atas semula, berdoalah aku kesyukuran tercantum cinta jadi satu, biar ku tempuh segalanya agar diteman cinta yang cuti kita. Cinta One Mile Grads '90.

0 comments: